רב טוראי יורם תמרי

תאריך לידה: 06-12-1970 תאריך פטירה: 08-04-1990
בן אסתר ומנחם נולד ביום י"ד בכסלו תשל"א (6.12.1970.)
יורם תמרי

יורם תמרי בן אסתר ומנחם נולד ברמת גן ביום י"ד בכסלו תשל"א (6.12.1970) כבן בכור להוריו. ילדותו עברה עליו ברמת גן, שם החל את לימודיו בבית-הספר היסודי 'הגפן'. יורם היה ילד פעיל ושובב, שטיפס על עצים, אהב חיות, טבע ונוף ונהנה לטייל בחיק הטבע. את לימודיו המשיך בחטיבת-הביניים 'יד גיורא' בהרצליה. 

יורם היה נער חכם, נאה, גבוה וחזק ועם זאת רגיש, למרות חיצוניותו – שלא הסגירה זאת. הוא אהב לעזור לזולת והתעניין בשלומם. היה נער אמיץ, בעל כבוד עצמי וחוש צדק מפותח והוא בלט בתכונות חשובות אלו. יורם היה חרוץ, בעל יוזמות מקוריות והגשים בכוחות עצמו את שאיפותיו. הוא עבד בכל הזדמנות ולא בחל בשום עיסוק. לאחר שהמשפחה עברה להתגורר ברעננה, החל יורם בלימודיו התיכוניים במגמה הביולוגית בתיכון 'אוסטרובסקי' בעיר.

ביולי 1989 גויס לשירות חובה בצה"ל. את שירותו עשה כחובש קרבי בחיל-השיריון ושירת בשטחים. את תפקידו כחובש מילא באהבה, בגאווה ובמסירות רבה, תוך שהוא מעניק את הטיפול על הצד הטוב ביותר, כדי ליצור קשר טוב עם מטופליו.

במהלך שירותו נקלע יורם למערבולת רגשית ומצוקה. הוא קרא קריאה נואשת לעזרה, אך העזרה שהצטרך לה איחרה להגיע. ביום י"ג בניסן תש"ן (8.4.1990) שלח יורם יד בנפשו. בן תשע-עשרה היה בנופלו. למשפחה השאיר כאב, סערה גדולה, אהבה וגעגועים.

הוא הובא למנוחות בבית-העלמין הצבאי ברעננה. הותיר אחריו הורים ושלושה אחים – ערן, גיא, ואיל.

 

memor