מתמטיקה מנהל/ת - אפי כהן

צוות המורים

123

ד"ר אפי כהן, רכז מתמטיקה בתיכון אוסטרובסקי, מורה למתמטיקה בתיכון ומרצה בקורסים לקראת תואר ראשון באוניברסיטת בר אילן,  בעל תואר ראשון (B.Sc) במתמטיקה, תואר שני (M.Sc) במתמטיקה בהתמחות באלגברה ותואר שלישי (.Ph.D) בהתמחות באלגברה. המחקר בתואר השלישי עסק במיון אלגבראות טבלה

יובל מלישקביץ

יובל מלישקביץ, מורה למתמטיקה ומחנך כיתת מחוננים בתיכון אוסטרובסקי. בעל תואר ראשון בכלכלה ובחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב ותעודת הוראה מהמכללה האקדמית בית-ברל (במסגרת הסבת אקדמאים). בעברו עסק בראיית חשבון. כיום גם משמש בהתנדבות כיו"ר ועדת הביקורת של עמותת "אחד משלנו – מכינה קדם צבאית למנהיגות חברתית".

עדי

עדי אלפסי, מורה למתמטיקה, מחנכת ורכזת מעורבות חברתית בתיכון אוסטרובסקי. בעלת תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות במימון ושוק ההון, בעלת תעודת הוראה במתמטיקה ובניהול עסקי מאוניברסיטת בן גוריון. החל מהשנה הקרובה משמשת בנוסף בתפקיד רכזת מגמת ניהול עסקי בתיכון. "אני מאמינה שכל תלמיד יכול להצליח כל עוד הוא מרגיש שייך, שרואים אותו ומאמינים בו"

אורית

אורית שמש, מורה למתמטיקה ומחנכת ותיקה ומוערכת. אני מאמינה בכל תלמיד והובלתי תלמידים רבים להצלחה במקצוע. הצטרפה לתיכון אוסטרובסקי בשנת תשע"ט אחרי שנים של עשייה בתפקידים בכירים בתיכון אחר בעיר והדריכה בעבר פרחי הוראה. בעלת תואר ראשון בהוראת המתמטיקה B.Sc בעלת תואר שני במנהל עסקים M.BA ובוגרת קורס דירקטורים.

שרה

שרה מימון, מחנכת כיתת עולים ומורה למתמטיקה יסודית ומקצועית. אני מאמינה שהחלק החשוב ביותר בלימוד מתמטיקה הוא ההבנה ומשוכנעת שהיא תנאי הכרחי להצלחה במקצוע. עליתי מצרפת בשנת תשס"ו, לימדתי ארבע שנים בתיכון בבאר שבע ונהנית מההוראה. בעלת תעודת הוראה במתמטיקה מאוניברסיטת בן גוריון ותואר ראשון בהנדסת חומרים – התמחות במיקרואלקטרוניקה. היום בנוסף להוראה אני סטודנטית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך.

הילה גיסין בן-שלום, מורה מצטיינת למתמטיקה ואהובה על תלמידיה. אני מאמינה שהדרך להצלחה כרוכה בעבודה קשה. סיימתי מגמה ריאלית בתיכון אוסטרובסקי בשנת תשס"ז והחל משנת תשע"ט אני מלמדת בתיכון שבו למדתי. החלטתי לפני מספר שנים לשנות מסלול להוראה, אני אוהבת ללמד ושמחה על השינוי שעשיתי. בעלת תואר ראשון (B.Sc) בביולוגיה באוניברסיטה העברית, בעלת תעודת הוראה למתמטיקה ובוגרת הסבת אקדמאים להוראת מתמטיקה לבתי ספר על יסודיים.
היום בנוסף להוראה אני סטודנטית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך.

אלכס

אלכס אוסון, מורה מעולה למתמטיקה, לוקח על עצמו פרויקטים רבים ומוביל תלמידים להצלחה.  מלמד בנוסף בתיכון שי עגנון בנתניה, מרצה לסטטיסטיקה ושיטות מחקר במכללה למנהל ושופט בינלאומי בכדורגל.

אני מאמין שעבודה משותפת של תלמיד ומורה יכולה להוביל להישגים גדולים. המצוינות היא מידת הרצון, השאיפה למצוינות היא מידת ההשקעה.

בעל תואר שני במתמטיקה ואלקטרוניקה. סיים בהצטיינות יתרה תואר שני באלקטרוניקה באוניברסיטה במוסקבה, עבר השתלמויות לקהילת המורים מובילים במתמטיקה, בתוכנית מחוללים יוזמות חינוכיות בתחום הוראה מתקדמת לעולים חדשים. 

נעמי 

נעמי ברדוגו, מורה למתמטיקה שהובילה תלמידים רבים להצלחה. אוהבת ללמד ובטוחה שמתמטיקה מלמדים באהבה או לא מלמדים בכלל. "אני מאמינה ביכולת של כל תלמיד להצליח אם רק מצליחים לעורר בו את הרצון ומאירים לו את הדרך להצלחה". עליתי מצרפת ואני מלמדת שנים רבות בבית ספר. בעלת תואר ראשון בכלכלה ובמנהל עסקים ותואר ראשון בעברית כשפה זרה מהסורבון פריז. בוגרת הסבת אקדמאים להוראת מתמטיקה לבתי ספר על יסודיים ובעלת תעודת הוראה למתמטיקה.